Kubki termiczne kojarzą się głównie z gorącą kawą lub herbatą. Tymczasem jest to doskonały przykład gadżetu uniwersalnego. Dzięki właściwościom izolacyjnym kubki mogą być wykorzystywane zarówno do napojów gorących jak i zimnych.
Jak wybrać najlepsze termiczne kubki reklamowe? Jakie są dostępne opcje? I co powoduje, że gadżet ten jest lubiany przez użytkowników?
Z czego wykonać termiczne kubki reklamowe?
Termiczne kubki reklamowe mogą być wykonane z rożnych materiałów najpopularniejszym jest oczywiście stal. Metalowe kubki zapewniają długi czas izolacji cieplnej. Do tego są bardzo wytrzymałe. Mniej popularne są kubki ceramiczne. Jest to związane z ich większa podatnością na zniszczenie. Kubku wykonane porcelany są bardzo efektowne, jednak zdecydowanie lepiej nadają się do użytku w domu lub w biurze.
Kolejną kategorię stanowią termiczne kubki reklamowe wykonane z tworzyw sztucznych. Może to być zwykły plastik – np. w produktach dedykowanych dzieciom lub tritan. Jest to nowoczesne tworzywo, które zapewnia wysoką trwałość i bardzo niską wagę. Dodatkowo materiał ten jest odporny na promieniowanie słoneczne, dzięki czemu kubki nie blakną. Warto również podkreślić, że tritan w odróżnieniu od zwykłego plastiku nie wchłania zapachów i jest absolutnie obojętny chemicznie.
Jaki powinien być dobry termiczny kubek reklamowy?
Niezależnie od tego z jakiego materiału wykonane jest termiczne kubki reklamowe powinny one posiadać określony zestaw cech, które sprawiają, że są chętnie używane przez potencjalnych klientów. Na pierwszym miejscu należy wymienić szczelność. Cecha te nie tylko powoduje dłuższe utrzymywanie odpowiedniej temperatury, ale chroni także użytkowników przed zalaniem napojami. Szczelne kubki termiczne utrzymują ciepło lub chłód nawet przez kilka godzin. Najlepiej wykonane modele dorównują swoimi właściwościami tradycyjnym termosom.
Kolejną ważną cechą dobrych termicznych kubków reklamowych jest łatwość czyszczenia i oraz odporność chemiczna. Najlepsze kubki są przystosowane do mycia w zmywarce, co w oczywisty sposób zwiększa skłonność do ich używania. Są również odporne chemicznie – nie wchłaniają zapachów i nie wydzielają substancji szkodliwych dla zdrowia.
Wreszcie warto wspomnieć o kształcie i wielkości. Dobre kubki termiczne mają ergonomiczny kształt, dzięki któremu picie z nich jest prawdziwą przyjemnością. Mają też odpowiednią pojemność, dzięki której użytkownicy mogą cieszyć się długimi chwilami z ulubionym trunkiem. Niezależnie czy test to gorącą kawa czy przynoszący orzeźwienie zimny napój.
Nowością rynkową są kubki termiczne z zaparzaczami. Dzięki tej funkcjonalności skłonność do używania kubka reklamowego rośnie jeszcze bardziej.
Podsumowanie
Kubki termiczne to zdecydowanie jeden z najlepszych pomysłów na gadżet reklamowy. Ale tak jak w przypadku innych gadżetów o powodzeniu akcji promocyjnej decydują szczegóły jak np. jakość wykonania, trwałość i praktyczność. Odpowiednie połączenie tych cech może być gwarancją sukcesu. Ich brak – stratą pieniędzy wydanych na kampanię.